تور آلمان: مکان های دیدنی آلمان مکان های دیدنی آلمان16 جاذبه گردشگری برتر در آلمان

به گزارش مجله ویراپارس، مکان های دیدنی آلمان

کسانی که مایل به گشت و گذار یا تجربه هنر هستند باید به منطقه ها شهری مانند مونیخ، فرانکفورت یا هامبورگ مراجعه نمایند. برای کسانی که در پی فعالیت های تفریحی هستند، بازدید از مکان هایی مانند آلپ باواریا، جنگل سیاه یا دره راین توصیه می گردد.

تور آلمان: مکان های دیدنی آلمان مکان های دیدنی آلمان16 جاذبه گردشگری برتر در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

کلیساهای جامع قدیمی و کاخ های بزرگ همه جا حتی در شهرها و روستاهی کوچک هستند. بعضی از آن ها با شهرهای قدیمی قرون وسطایی خود هنوز دست نخورده هستند. بسیاری از سنت های قدیمی، از جمله بازارهای سنتی کریسمس، جشنواره ها و نمایشگاه ها، تا به امروز ادامه دارد. در قلب فرهنگی آلمان، برلین که مرکز این کشور است، خانه بسیاری از موزه ها و گالری های زیبا واقع شده است، در حالی که دوست داران طبیعت، دنیایی از امکانات را در فضای باز عالی آلمان پیدا خواهند کرد.

برای آن که بتوانید برترین مکان برای سفر و بازدید در آلمان را انتخاب کنید، به لیستی که از مکان های تماشای آلمان تهیه نموده ایم، دقت کنید.

16 جاذبه گردشگری برتر در آلمان

1. دروازه براندنبورگ برلین

بر اساس الگوی آکروپولیس در آتن و ساخته شده برای پادشاه فردریک ویلیام دوم در 1791 ، دروازه ماسه سنگی براندنبورگ در ناحیه میت برلین اولین بنای نئوکلاسیک شهر است. ارتفاع آن 26 متر است و یک ارابه تماشای چهار اسب حامل الهه پیروزی در بالای آن به نام Quadriga دیده می گردد.

شش ستون بزرگ آن در هر طرف سازه، پنج گذر چشمگیر را تشکیل می دهد. چهار مورد از این ستون ها در تردد معمولی مورد استفاده قرار می گرفت، در حالی که مرکز آن برای کالسکه های سلطنتی اختصاص داده شده بود. ستونهای بزرگ دریایی بعلاوه دو ساختمان را در هر طرف دروازه تزئین می نمایند، زمانی که به وسیله عوارض و نگهبانان استفاده می شد.

بدون شک نمادین ترین ساختار برلین است. باور این که بنای باشکوهی که امروزه مشاهده می کنید در جنگ دنیای دوم بسیار آسیب دیده است و بعلاوه زمانی بخشی از دیوار بدنام برلین بوده و برای چند دهه نماد تقسیم برلین به شرق و غرب بوده است، سخت است.

2. کلیسای جامع کلن (Kölner Dom)

کلیسای جامع کلن (Kölner Dom)، کلیسای جامع سنت پیتر و سنت ماری، در ساحل رود راین واقع شده است و بدون شک چشمگیرترین نقطه عطف کلن است. این شاهکار معماری High Gothic ، یکی از بزرگترین کلیساهای جامع در اروپا ، در سال 1248 آغاز شد و بلند پروازانه ترین پروژه ساختمانی در قرون وسطی بود.

فضای داخلی باشکوه آن به همان مقدار که نمای آن خیره نماینده است، زیبا می باشد. فضای داخلی آن 6166 متر مربع مساحت دارد و دارای 56 ستون بزرگ است. در بالای محراب بلند، تسلیحات سه پادشاه واقع شده است یک اثر هنری قرن 12 از جنس طلا که به وسیله نیکلاس وردون برای نگهداری آثار سه پادشاه که از میلان به اینجا آورده شده بود، طراحی شده است.

از دیگر نکات برجسته می توان به منظره ها پانوراما از برج های جنوبی، شیشه های رنگ آمیزی قرن 12 و 13 در کلیسای سه پادشاه و خزانه داری با اشیاء گرانبهای فراوان آن اشاره نمود که همه آن ها پس از جنگ دنیای دوم تا حد زیادی سالم به جای مانده اند. برای بعضی از برترین چشم مقدارای روی شهر و رودخانه، مجبورید که 533 پله را طی کنید.

3. جنگل سیاه

جنگل سیاه زیبا با تپه های تاریک و پر درخت، یکی از پربازدیدترین منطقه ها مرتفع در سراسر اروپا است. در گوشه جنوب غربی آلمان واقع شده است و 160 کیلومتر از Pforzheim در شمال تا Waldshut در راین بالا در جنوب امتداد دارد، بهشت کوهنوردان است.

در سمت غرب، شیب تندی به سمت راین فرود می آید و دره های سرسبز از آن عبور می نمایند، در حالی که در شرق، ملایم تر به سمت دره های نکر و دانوب بالا حرکت می نماید.از نقاط محبوب قدیمی ترین منطقه اسکی آلمان در Todtnau می توان به امکانات باشکوه آبگرم بادن-بادن و تفریحگاه مجذوب کننده Bad Liebenzell اشاره نمود.

از دیگر نکات برجسته می توان به راه آهن تماشای جنگل سیاه با موضوع تریبرگ با آبشارهای معروف آن و خود تریبرگ ، محل موزه هوای آزاد جنگل سیاه اشاره نمود. برترین راه برای گرفتن همه آنها؟ نقشه ای از جهت پانوراما جنگل سیاه تهیه کنید ، یک تور 70 کیلومتری رانندگی که برترین چشم مقدارای منطقه را به همراه جاذبه های تاریخی برتر آن ، از جمله قلعه های خیره نماینده و شهرها و روستاهای متعدد قرون وسطایی ، به نمایش می گذارد.

4. The Ultimate Fairytale Castle: Neuschwanstein

شهر قدیمی عجیب فوسن ، واقع در بین آلپ آمرگو و آلگائو و یک مرکز تفریحی و زمستانی محبوب آلپ، پایگاه خوبی برای کاوش در نزدیکی قلعه نوشوانشتاین، یکی از مشهورترین و تماشای ترین قلعه های سلطنتی اروپا است.

پادشاه لودویگ دوم باواریا این قلعه فانتزی با برج های بسیار زیاد و سرپوشیده که بخش قلعه های معروف پارک والت دیزنی از آن الهام گرفته است را از سال 1869 تا 1886ساخت. گزینه های گوناگونی برای تور از جمله تورهای راهنمایی شده از فضای داخلی مجلل در اتاق تاج و تخت ، سالن خوانندگان و بعضی از تماشای ترین چشم مقدارای کشور ارائه می گردد.

5. Miniatur Wunderland و بندر تاریخی هامبورگ

در قلب بندر تاریخی هامبورگ، Miniatur Wunderland ، بزرگترین مدل راه آهن دنیا، جاذبه ای است که برای پیر و جوان به همان مقدار مجذوب کننده است. این مدل مقیاس بزرگ با بیش از 12000 متر پیست، شامل بخش هایی است که به ایالات متحده، انگلستان و اسکاندیناوی و بعلاوه هامبورگ اختصاص داده شده است و شامل 890 قطار، بیش از 300 هزار چراغ و بیش از 200،000 پیکره انسانی است.

در خصوص بندرگاه ها، حتماً بندر وسیع هامبورگ را تا آنجا هستید، کاوش کنید. این بندر بزرگ جزر و مدی که یکی از بزرگ ترین خاتمهه های کشتی های تفریحی دنیا است و به عنوان دروازه وردو به آلمان شناخته می گردد، با مساحت 100 کیلومتر مربع ، برترین راه برای قایقرانی محسوب می گردد. پس از آن، از تفرجگاه کنار بندر، یک جهت پیاده روی دوست داشتنی و منطقه Warehouse با خطوط ممتد انبارهای بلند آجری بازدید کنید.

6. دره راین

راین نه تنها مهمترین آبراه اروپا، بلکه زیباترین آن نیز است. این رودخانه باشکوه با طول کلی 1320 کیلومتر، از سوئیس تا آلمان تا هلند امتداد دارد.

در حالی که مکانهای زیادی در آلمان برای لذت بردن از این رودخانه باشکوه وجود دارد، بخش دوست داشتنی دره وسط میانه راین که به عنوان میراث دنیای یونسکو مشخص شده است، احتمالاً محبوب ترین مکان برای بازدید گردشگران است. در اینجا، این رودخانه اغلب چشمگیر 65 کیلومتری دارای بیش از 40 قلعه و 60 شهر زیبا قرون وسطایی است که همگی منتظر کاوش در کروز رودخانه یا ماشین هستند.

آیا در پی مکانی عالی برای آغاز ماجراجویی دره راین هستید؟ شهر تاریخی بینگن، جایی که رودخانه قبل از ورود به دره بچاراچ از یک تنگه عمیق عبور می نماید، مکان خوبی برای آغاز است.

7. جزیره موزه برلین

Museumsinsel معروف برلین یا جزیره موزه بین رودخانه Spree و Kupfergraben ، کانالی به طول 400 متر در کنار رودخانه واقع شده است. این جاذبه عالی شامل بسیاری از قدیمی ترین و مهمترین موزه های شهر است.

قلب این منطقه موزه قدیمی است که در سال 1830 به عنوان مکانی برای نمایش گنجینه های سلطنتی ساخته شده است. بلافاصله پس از آن، زمین پشت موزه برای هنر و دانش باستان اختصاص داده شد.

بین سالهای 1843 تا 1855، موزه تازه شکل گرفت و گالری ملی در سال 1876 که به همراه موزه بود، در سال 1904 ساخته شد و مجموعه ای از آثار باستانی به آن اضافه شد. یکی دیگر از ویژگیهای برجسته پیاده روی در این نقاط تماشای ، پرگامون با ساختمان های تاریخی بازسازی شده از خاورمیانه است. اما حواستان باشد که در بین این موزه های شگفت انگیز چیزهای زیادی وجود دارد که نمی توانید همه آنها را در یک روز مشاهده کنید.

8. Marienplatz مونیخ

سومین شهر بزرگ آلمان، مونیخ یا به آلمانی Mchennchen امکانات زیادی برای ارائه به مسافران ماجراجو دارد. مرکز استان باواریا می تواند ریشه های خود را تا قرن دوازدهم که صومعه ای در اینجا تأسیس شد، پیدا کند و به سرعت به مهم ترین محل تجارت منطقه تبدیل گردد.

مرکز این صعود، Marienplatz بود، میدان بزرگی که تجار از سراسر بایرن برای انجام تجارت با هم دیدار می کردند و محلی ها برای خرید و تماشای مسابقات ژوستینگ قرون وسطایی تجمع می کردند. این روزها، این میدان وسیع هنوز هم جمعیت زیادی را به خود جذب می نماید.

نقاط مورد توجه گردشگران فراوان است. در اینجا ، هر دو تالار شهر تازه و قدیمی ،Neues Rathaus و Altes Rathaus را خواهید دید که بیشتر تاریخ شهر در آن نوشته شده است. هر دو مجذوب کننده هستند و ارزش بازدید دارند. از دیگر بناهای تماشای می توان به بنای بلند مریم مقدس، Mariensäule ساخته شده در سال 1638 و بعلاوه Fischbrunnen زیبا ، فواره ای متعلق به قرن 19 با مجسمه های برنزی اشاره نمود.

برای داشتن یک تجربه واقعا به یاد ماندنی، بهتر است در زمستان به بازدید این مکان بپردازید. در این صورت ، این شانس را دارید که Marienplatz را با نمایش چشمگیر چراغ ها و زیور آلات در بازار سالانه کریسمس ببینید. جشنواره های زمستانی دیگری از جمله کارناوال قدیمی و یک ماهه Fasching نیز در اینجا برگزار می گردد. هر سال از ژانویه تا فوریه برگزار می گردد. محلی ها و بازتماشامایندگان به طور یکسان در پایکوبی ها و رویدادهای سرگرم نماینده ای که قرن ها در اینجا برگزار می شد شرکت می کردند.

در هر زمان از سال از Marienplatz تماشا کنید، همچنان لذت ببرید. از ماه مارس تا اکتبر شما می توانید شاهد اجرای معروف glockenspiel Neues Rathaus باشید، چهره های مکانیکی آن هر روز سه بار بینندگان را به وجد می آورد.

9. بامبرگ و Bürgerstadt

بامبرگ در دره Regnitz واقع شده است، جایی که رودخانه به دو بازو تقسیم می گردد. این شهر شاهنشاهی قدیمی مهم ترین شهر در فرانکونیای فوقانی است و یکی از برترین شهرهای قدیمی شهرهای مجذوب کننده آلمان است. بعلاوه یکی از برترین ها برای پیاده روی به شمار می آید.

گردش پیاده روی شما باید در محله قدیمی اسقف نشین آن، خانه کلیسای جامع قرن 13 و صومعه قدیمی بندیکتین مایکلزبرگ آغاز گردد. در بین دو شاخه رودخانه می توانید Bürgerstadt تماشای، محله ای کوچک بامبرگ که شامل Grüner Markt ، منطقه عابر پیاده عالی ، است که خانه کلیسای باروک سنت مارتین متعلق به قرن 17 است.

در شمال تالار شهر تازه یا Neues Rathaus است که در سال 1736 ساخته شده است. اما شاید مهمترین ساختمان شهر تالار شهر قدیمی باشد که در بالای Obere Brücke (پل بالایی) ساخته شده است.

10. توده Zugspitze

توده Zugspitze، بخشی از رشته کوه Wetterstein، در مرز بین آلمان و اتریش واقع شده و به وسیله دره های شیب دار احاطه شده است. قله شرقی ، در 2،962 متر، با صلیب طلاکاری شده تاج گذاری شده و با Bayerische Zugspitzbahn ، راه آهن دندانه دار ، یا تله کابین می توان به آن رسید.

یکی دیگر از راه های عالی برای لذت بردن از این منطقه با زیبایی طبیعی برجسته ، سوار بر Tiroler Zugspitzbahn است ، راه آهن که به ایستگاه Zugspitzkamm در ارتفاع 2،805 متری می رسد. از اینجا ، سفر را می توان به وسیله تله کابین به ایستگاه Zugspitz-Westgipfel در ارتفاع 2950 متری ادامه داد. بعلاوه حتماً از یک وعده غذایی در رستوران پانورامای عالی واقع در اینجا بهره ببرید.

نکته قابل توجه در این سفر فرصتی است که به وسیله یک تونل به طول 800 متر، همراه با پنجره های تماشای، تا ایستگاه Schneefernerhaus در بالای راه آهن دندانه دار بایرن پیدا می کنید. از اینجا می توانید به قله شرقی با سکوی مشاهده آن صعود کنید. به لطف بسیاری از پیست های اسکی واقع در نزدیکی، Zugspitze یک مقصد فوق العاده آلمانی برای بازدید در زمستان است.

11. جزیره روگن

روگن یکی از بزرگترین و زیباترین جزایر بالتیک آلمان است. با استرلاسوند از بقیه آلمان جدا شده است و این شهر به وسیله جاده به شهر اصلی سرزمین اشترالسوند متصل می گردد. زیبایی این جزیره ناشی از تنوع منظره آن است . از زیبایی های این جزیره می توان به زمین های کشاورزی مسطح و تپه های پوشیده از جنگل گرفته تا سواحل وسیع شنی ، تالاب ها و شبه جزیره های دوست داشتنی اشاره نمود.

یک کار سرگرم نماینده در اینجا، به ویژه برای علاقه مندان به فضای باز، بازدید از شبه جزیره یاسموند است که ارتفاع آن در مکان هایی به 161 متر می رسد. در اینجا ، پارک ملی یاسموند را خواهید دید که با گونه های قابل توجهی که در اینجا یافت می شوند ، از جمله عقاب های کمیاب دم سفید در بین دوستداران طبیعت محبوب است.

جنگل های راش زیبای Stubnitz جزیره، بخشی از پارک ملی Königsstuhl ، یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های این جزیره است. یکی از چشمگیرترین بخش های منظره ها جزیره را می توان در جایی که این جنگلهای انبوه قدیمی در Königsstuhl (جایگاه پادشاه) به خاتمه چشمگیری می رسد، دید. بعلاوه در این منظره صخره ای با گچ خالص از ارتفاع 117 متری به دریا فرو می رود.

بعلاوه یک مرکز بازدید نماینده عالی در اینجا وجود دارد که اطلاعات ارزشمندی را در خصوص همه جنبه های جزیره ارائه می دهد. یکی دیگر از مکان های تماشای شهر تفریحی قدیمی پاتبوس، محل استقرار شاهزادگان پاتبوس و ساختمان ها و پارک های متعدد نئوکلاسیک است.

12. Königssee (دریاچه پادشاه)

دریاچه دوست داشتنی باواریایی Königssee یکی از بزرگ ترین نقاط زیبایی آلمان در سرزمین برشتسگادنر است. این ناحیه در نزدیکی سالزبورگ که به دریاچه پادشاه نیز معروف است، به علت شبکه وسیع جهتهای پیاده روی، بهشت پیاده روی و دوچرخه سواری است.

یکی از محبوب ترین کارها این است که جهت پیاده روی مجذوب کنندهی را که در امتداد شرقی Königssee واقع شده و تا Malerwinkel واقع شده دنبال کنید. بعلاوه به عنوان گوشه نقاشان معروف است. این دریاچه به علت منظره فوق العاده آن بر روی دریاچه و کوه های اطراف قابل توجه است.

یکی دیگر از گزینه های مجذوب کننده برای گشت و گذار، سفر با قایق به کلیسای زیارتی سنت بارتولومه در قرن 17، در پایانی جنوبی دریاچه و پیاده روی از اینجا تا اوبرسی است. برشتسگادن، در پایانی Deutsche Alpenstrasse، شاید شناخته شده ترین شهر توریستی و یکی از محبوب ترین تفرجگاه های کوهستانی در آلپ باواریا باشد.

بعلاوه در اینجا پارک ملی برشتسگادن قابل توجه است. این مکان با زیبایی طبیعی برجسته از سال 1990 به عنوان میراث واژه یونسکو مشخص شده است.

13. روتنبورگ اوبر در تاوبر

شهر قدیمی امپراتوری فرانکونی روتنبورگ یکی از مجذوب کننده ترین مکان هایی است که می توانید در جهت گردشگری معروف جاده رمانتیک آلمان بازدید کنید. این شهر قرون وسطایی کاملاً محافظت شده و با تصویر زیبا مجذوب کنندهیت بی خاتمه را ارائه می دهد.

با ساختمانهای منحصر به فرد از جمله سالن برجسته قرن 13th (Rathaus) و Ratstrinkstube ، یا Tavern شگفت انگیز ، ساخته شده در سال 1466 با ساعت جالب آن، این مکان به محیطی تبدیل شده است. بعلاوه چشمه سنت گئورگس-برونن که در سال 1608 در نزدیکی پایانی هرنگاس ساخته شده است، ارزش تماشا دارد.

پیاده روی ساده در خیابانهای قدیمی کنار این ساختمان های زیبا یک تجربه جاودانه است، به خصوص اگر شامل پلنلین، یکی از تماشای ترین نقاط شهر باشد. پس از آن همه ماجراجویی، بازدید خود را در یکی از رستوران های بسیار خوب و خالی در اطراف شهر به خاتمه برسانید. اگر در زمستان سفر می کنید، حتماً یک توقف برای بازار سنتی کریسمس که جمعیت زیادی را از سراسر کشور و حتی دورتر به خود جلب می نماید، قرار دهید.

14. پارک و قصر سانسوچی، پوتسدام

پارک تماشای سانسوچی، که بین سال های 1744 تا 1756 طراحی شده است، مشهورترین نمونه روکوکو پوتسدام محسوب می گردد. این پارک با انعکاس تأثیر شخصی فردریک بزرگ، شامل باغ گل باروک دوست داشتنی، بیش از 3000 درخت میوه و گلخانه های متعدد است. قدم زدن در اطراف این پارک بزرگ، به ویژه خیابان مستقیم به عنوان یک تی ، دو و نیم کیلومتر، که از هر طرف با پرچین های بریده شده، چمنزارهای عالی و باغ های زرق و برق دار محافظت می گردد، لذت بخش است.

تعدادی از ساختمان های پارک به ویژه گالری تصاویر با آثار هنری فراوان آن نیز ارزش کاوش دارند. از دیگر مکان های تماشای اینجا می توان به خانه چینی نفیس، غرفه باغ بسیار پیچیده و مجموعه حمام رومی فوق العاده اشاره نمود. خود کاخ سانسوچی، یک ساختمان روکوکو یک طبقه با گنبد بیضوی در مرکز و یک اتاق مدور در هر پایان، به علت دکوراسیون داخلی تماشایی خود، به ویژه در تالار بزرگ بیضی شکل و سنگ مرمر و آپارتمان های مجلل، قابل توجه است.

15. Insel Mainau: جزیره گل دریاچه کنستانس

اینسل ماینائو، جزیره گل های تماشای در دریاچه زیبای کنستانس، مساحتی بالغ بر 110 هکتار دارد و بازتماشامایندگان زیادی را به پارکها و باغهای زیبای خود ، مجلل با پوشش گیاهی نیمه گرجهتی و گرجهتی جذب می نماید.

دسترسی به جزیره با قایق به وسیله یک پل عابر پیاده است که آن را به سرزمین اصلی متصل می نماید. بنابراین مطمئن شوید که علاوه بر دو یا چند ساعت زمان مورد احتیاج برای کشف صحیح این ویژگی خیره نماینده، کمی زمان اضافی برای سفر در نظر بگیرید. پارکینگ عمومی وسیعی در سرزمین اصلی وجود دارد ، بعضی از آنها دارای ایستگاه های شارژ خودروهای برقی هستند.

برجسته دیگر Schloss قرن 18 است که به خاطر تالار سفید دوست داشتنی ، برج دفاعی قدیمی و دروازه معروف است.

16. دیوار برلین

دیوار برلین یا آنچه از آن به جای مانده است هر چند دقیقا جزو زیباترین مکان ها نیست، یکی از جاذبه هایی است که هر بازدید نماینده ای از برلین باید آن را ببیند. این دیوار که در سال 1961 ساخته شد، بارزترین جلوه ذهنیت جنگ سرد بود که پس از جنگ دنیای دوم وجود داشت و تا زمان فروپاشی در 1990، حدود 155 کیلومتر طول داشت.

خوشبختانه امروزه تنها چیزی که از دیوار به جای مانده بخشهای کوچکی است که با دیوارنگاری پوشانده شده است و یادآور بیش از 70 نفر است که در کوشش برای فرار از شرق جان باختند. بخشهایی از دیوار محافظت شده شامل یک قسمت کوتاه در ایست بازرسی بدنام چارلی و بعلاوه بخشی در هومبولت تافن روبروی ساختمان رایشتاگ است که قربانیان دیوار در آن ذکر شده است.

بعلاوه نمایشگاه عالی دیوار برلین با نمایشگاه های دائمی مربوط به دیوار برلین و یادبود دیوار برلین قابل توجه است.

منبع: اینترنت
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1925

به "تور آلمان: مکان های دیدنی آلمان مکان های دیدنی آلمان16 جاذبه گردشگری برتر در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: مکان های دیدنی آلمان مکان های دیدنی آلمان16 جاذبه گردشگری برتر در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید